середа, 21 листопада 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть спрямувати себе у навчанні та роль і місце  диференційованого навчання. Ми обговорили проекти колег і як організувати і підтримувати учнів з різними навчальними  потребами.
Ще раз спланувала контроль за діяльністю учнів в процесі роботи над проектом, використовуючи різні методи і інструменти (нагадування, підказку,) і форми представлення учнівських робіт: усний виступ, презентація, демонструванняя вмінь,ВИКОНАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ. В матеріалах я знайшла відповідь на питання, яке для мене на початку заняття було проблемою: Як організувати оцінювання знань диференційовано?  Тепер я знаю.

Немає коментарів:

Дописати коментар